diumenge, 4 de maig del 2008

Comentari dels blogs

Alexandra Aragón

M’ha agradat aquest blog en primer lloc perquè està molt ben organitzat i és fàcil localitzar la informació. A més l’agenda és bastant completa i estàperquè informa sobre actes de Barcelona però també de Malgrat de Mar. A vegades ho centralitzem tot a la capital i a la resta de Catalunya també es fan activitats interessants. Estaria bé que tots els pobles tinguessin un espai per saber el que es fa a casa seva. També m’han semblat molt interessants les crítiques que fa de pel·lícules, llibres i obres de teatre, perquè estan ben escrites, són clares i permeten fer-te una idea general d’aquell producte.

Maria Àngela

D’aquest blog m’agradaria destacar la varietat de continguts. Hi ha notícies sobre personatges històrics, sobre art, sobre actualitat cultural, sobre teatre... Això fa que sigui amè, ja que pots trobar articles molt diversos. A més hi ha vídeos molt divertits i curiosos com el del Chikilicuatre illenc. També m’ha agradat que hi ha molts links, de manera que et dóna la possibilitat d’accedir a molta informació i et dóna opcions de conèixer més coses pel teu compte.
Oriol Mas

Aquest blog m’ha agradat perquè està especialitzat en música i, sobretot, en el rock’n’roll. És un estil que no conec gaire i em semblen molt interessants els articles perquè m’ofereixen molta informació que desconec. A més, gràcies els links puc escoltar les cançons i saber una mica més del tema. Està bé que hi hagi blogs així que es centrin un tema, perquè permet aprofundir en el tema. A més, es veu que és una persona que domina el tema i et proporciona informació interessant.

Alex Garcia

He triat aquest blog per comentar perquè m’ha semblat que parlava de productes culturals interessants. Recomana llibres i pel·lícules que poden estar bé. També m’agrada que a part de dades més formals també dóna la seva opinió, que crec que ha de ser una de les característiques principals del blog. Per oferir informació sense interpretació ja tenim les notícies, però els blogs donen la oportunitat d’expressar-te i d’explicar el que t’interessa des del teu punt de vista. A més, ho fa amb llenguatge clar i directe.

Clàudia Peyrí

Voldria destacar aquest blog perquè trobo que és molt complet. M’agrada el fet que hi hagi molts enllaços sobre recomanacions de llibres, de pel·lícules, de cultura... i també m’agradaria fer referència a la reflexió de Gabriel Garcia Márquez, perquè l’he trobada molt maca. He trobat molt interessants les pel·lícules sobre les quals parla i és probable que en vagi a veure alguna. En general la informació que ens proporciona és molt àmplia.